poniedziałek, 3 marca 2014

"Powrót do Ferrinu" Katarzyna Michalak

"Powrót do Ferrinu" to druga części serii z cyklu "Kroniki Ferrinu". W przygotowaniu są 3 kolejne tomy: "Serce Ferrinu", "Wojna o Ferrin" oraz "Pani Ferrinu", na które już nie mogę się doczekać.



Mistyczna powieść pełnych emocji!
Autorka piętnastu bestsellerów!
Zabiera nas do tajemniczego świata 
Magii i Zmysłów.



Okrutny Los. Zakazana Namiętność. 
Potęga Miłości.

Gra rozpoczęła się od nowa.
Anaela wraca do Ferrinu, by zmierzyć się z widmem nieuchronnej zagłady. Tylko ona może ocalić niewinnych mieszkańców niezwykłej krainy. By to zrobić, musi pokonać swych odwiecznych wrogów i okiełzać targające nią uczucia. A także zadać cierpienie temu, którego pożąda i pragnie.
Czy Anaeli uda się odwrócić bieg wydarzeń?
Czy Sellinaris wybaczy jej wyrządzone krzywdy?
W "Powrocie do Ferrinu" fantastyka przeplata się ze zmysłowością. Ta książka to prawdziwa uczta dla wyobraźni.

Tak o "Powrocie do Ferrinu" mówi autorka:
Jedna z Czytelniczek napisała: "Zapadłam się w Ferrin i to było niesamowite". Dokładnie tak samo było ze mną. Pochłonęła mnie "Gra o Ferrin" i po jej ukończeniu poczułam dojmującą pustkę. Brakowało mi tamtych emocji, które miotały moimi bohaterami i... mną podczas pisania. Pewnego dnia postanowiłam tam wrócić. Znów zanurzyłam się w świat pełen miłości i nienawiści, lojalności i zdrady i Ciebie, Czytelniku, pragnę tam ze sobą zabrać. Wierz mi, w Ferrinie nic nie jest przewidywalne, nikogo nie możemy być pewni, a już najmniej ferrińskich bogów, którzy tym razem postanowili wystawić Anaelę na jeszcze cięższą próbę. Czy jej sprosta?


Oczekiwałam tej książki tak długo, że nie mogę spamiętać ile, ale na pewno bardzo długo. Pierwsza część "Gra o Ferrin" po prostu mnie ujęła i urzekła. Pragnęłam tylko jeszcze raz wrócić do niej, rozczytać się i zapomnieć o otaczającym mnie świecie. Chciałam wiedzieć co będzie dalej z moimi ulubionymi bohaterami, jak dalej potoczą się ich losy i doczekałam się. Była to pierwsza książka fantastyczna napisana przez polską pisarkę, która mi się spodobała i od niej przekonałam się bardziej do polskiej literatury.

Pierwszą części serii Kroniki Ferrinu " Gra o Ferrin" tak bardzo mi się spodobała, czy "Powrotu do Ferrinu" zdoła moim oczekiwaniom, jednak jak zaczęłam czytać przewyższyła je o 100%.Cały czas czekając na nią myślałam o czym będzie, co tym razem się wydarzy, ale nigdy nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Każda nowa strona mnie zaskakiwała, każde poznane zdanie mnie zaczarowywało od nowa w Kronikach Ferrinu. Powieść utrzymała poziom pierwszej części. Łzy kolejny raz się polały, znowu się śmiałam z sytuacji jak i bałam się o życie bohaterów. Były momenty kiedy chciałam przestać czytać by móc się cieszyć nią dłużej niż jeden weekend, lecz nie wytrzymałam dłużej niż 5 minut po odstawieniu jej.  Po raz kolejny zatopiłam się w wymyślonym i pięknym świecie, pełnego nienawiści, ukrytej miłości i intryg.

 Gra rozpoczęta od nowa zabiera nowe ofiary, Anaela znajduje się w innych czasach, nie w tych co wcześniej, nie w przyszłości lecz w przeszłości w której nikt jej nie pamięta, nikt jej nie zna. Jej role muszę się odwrócić o 180 stopni, a bogowie po raz kolejny się bawią jej losem i jej bliskich.

Książkę gorąco polecam i czekam na wasze opinie na jej temat, lecz nie zapomnijcie zapoznać się z "Grą o Ferrin" gdyż nie czytając jej możecie się pogubić w "Powrocie do Ferrinu".

Fantastyka przemieszana z licznymi przygodami oraz zwrotami akcji. Ukrytej miłości, chęci zemsty.


Mistrzyni powieści pełnych emocji!
Autorka piętnastu bestsellerów zabiera nas do tajemniczego 
świata magii i zmysłów.

Okrutny los.
Zakazana namiętność.
Potęga miłości.

Teraz oczekuję kolejnego tomu "Kronik Ferrinu", a mianowicie "Serca Ferrinu"

Gra o Ferrin ~ Powrót do Ferrinu ~ Serce Ferrinu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz