środa, 28 lutego 2018

Instagram
Hej, 
nie było mnie tu dokładnie 18 miesięcy. Nawet nie wiem kiedy ten czas przeleciał... Jednego jestem tylko pewna, że w  moim  życiu, od tego czasu wiele się zmieniło. Nie wiem czy powrócę tutaj na stałe, ponieważ stwierdzam, że nie nadaję się do pisania recenzji, ale może któregoś dnia... Jednak dzisiaj chciałam Was zaprosić na mój kanał na YouTubie IwonaKlara, właściwie na same początki, ale jeśli macie chwilkę czasu to zapraszam!
I jeszcze kilku rzeczy jestem pewna, 
dalej kocham czytać książki, 
wciąż bym tylko podróżowała, 
ale zaczęłam doceniać moc wolontariatu, to ile ja mogę dać drugiej osobie, i to ile oni mi dają, chociaż o tym nie wiedzą, 
zaczęłam bardziej doceniać rodzinę 
i każdą chwilę w moim życiu. 
A dzisiaj życzę Wam
Miłego Dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz