czwartek, 23 kwietnia 2015

LubimyCzytać TAG




W końcu 23 kwietnia. Skończyłam testy i w końcu mam czas na czytanie książek, na coś innego niż nauka i powtarzanie do testów, dzisiaj chciałam odpowiedzieć na kilka pytać z TAGu LubimyCzytać.




1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako przeczytana?
~ Ostatnią oznaczoną książką mam Cinder - Marissy Meyer

2. Co obecnie czytasz?
~ Obecnie czytam Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków - Marty Sapały.

3. Co ostatnio odznaczyłaś jako "chcę przeczytać"?
~ Co jeśli - Rebecci Donovan i Czerwone jak krew - Salla Simukka

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
~ Chciałabym Biorąc Oddech - Rebecci Donovan, ale niestety na razie jeszcze jej nie mam więc dzisiaj zaczynam czytać Partials. Częściowcy - Dana Wells'a.

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
~ Tak używam.

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych wyzwaniach?
~ Biorę, ale nie na LC i nie idzie mi to zbyt dobrze.

7. Czy masz swoją listę życzeń na LC?
~ Czyli Chcę w Prezencie? To jeśli to to tak, mam tam jedną książką - Jadłonomia. Kuchnia roślinna - 100 przepisów nie tylko dla wegan - Marty Dymek.

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
~ Biorąc Oddech - Rebecci Donovan i jest ich zbyt wiele by pisać ;D

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
~ Tak, jest ich tylko 5, gdyż od jakiegoś czasu nie aktualizuję listy na LC, tylko przyklejam na ścianę, ale mam np:
~~" Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają. " - C.J. Daugherty"
~~ "
Czas płynie zbyt wolno dla tych, którzy czekają,
Zbyt śpiesznie dla tych, którzy się lękają,
Zbyt opieszale dla pogrążonych w żałobie,
Zbyt wartko dla tych, którzy świętują,
Ale dla tych, którzy kochają, czas jest wiecznością." - Dee Schulman
i ten który najbardziej lubię z tych 5:
~~ "
Można dużo powiedzieć o człowieku, obserwując, jak odnosi się do ludzi, wobec których nie musi być miły." - Richard Paul Evans

10. Jacy są twoim ulubieni autorzy na LC.pl?
~ Suzanne Collins, Richelle Mead, Veronica Roth i Rebecca Donovan.

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LC.pl?
~ Tak jestem w dwóch lub w trzech, ale na jedną wchodzą prawie że nałogowo.



4 komentarze:

  1. Ciekawy post! Zapraszam do mnie:
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się cytat: "Można dużo powiedzieć o człowieku, obserwując, jak odnosi się do ludzi, wobec których nie musi być miły." - Richard Paul Evans . Ciekawych odpowiedzi udzieliłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fannyhttp://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi, w których można doszukać się twojego charakteru :) świetny blog, będę zaglądała częściej :) pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń