środa, 2 kwietnia 2014

Stosik nr.2


Hej !
Dzisiaj dodam stosik numer 2 w moim wydaniu lecz na kwiecień, czyli książki, które zamierzam przeczytać w najbliższym miesiącu i dodać ich recenzje, może nie wszystkich lecz większości.


Książki, ale w tym miesiącu książka, którą kupiłam oraz wygrałam jeszcze jedną, lecz nie dodarła jeszcze więc jak tylko nią dostanę to zrobię o niej osobny post.
1. "Wszechświaty" Leonardo Patrignani - Jest to pierwsza część serii Wszechświaty, na której zakup naprawdę długo czekałam, lecz zawsze były jakieś inne powieści, ważniejsze od tej.



Wypożyczyłam kilka książek, które przeczytam w kwietniu z bibliotek, lecz do tego jeszcze dopadnie "Zemsta" Aleksandra Fredro, gdyż jest ona lekturą w mojej szkole.
Od góry:
1. "Tunel Strachu" Caroline Green
2. "OMG czyli racje i oracje" Amy Fellner Dominy
3. "Tędy do raju" Cathy Hopkins - jest to pierwsza część Cynamonowej dziewczyny
4. "Pamiętnik księżniczki 3 - Zakochana księżniczka" Meg Cabot - trzecia część serii Pamiętników Księżniczki
5. "Pełnia księżyca" Rachel Hawthorne - druga część serii Strażnicy Nocy
6. "Zdradzona" P. C. Cast + Kristin Cast - druga część cyklu Domu Nocy
7. "Wybrana" P. C. Cast + Kristin Cast - trzecia część cyklu Domu Nocy








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz